×

Poznaj nowe metody e-mail marketingu dzięki tym wspaniałym wskazówkom

E-mail marketing jest potężnym narzędziem w dzisiejszym zorientowanym na technologię, opartym na Internecie świecie.

Może być używany do interakcji z bazą klientów w celu zwiększenia zysków, a także pozyskania nowych klientów. Narzędzie jest tak potężne, że można je łatwo wykorzystać w niewłaściwy sposób. Między marketingiem e-mailowym a spamem jest bardzo cienka granica. Na szczęście poniższy artykuł pomoże Ci korzystać z e-mail marketingu bez zbędnego spamowania.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie miał profesjonalny wygląd.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Poproś klientów o opinie na temat swoich e-maili. Ponieważ Twoi klienci są najważniejszą częścią Twojej kampanii, ważne jest, aby wiedzieć, czy są zadowoleni z otrzymywanych od Ciebie e-maili. Możesz poprosić ich o wypełnienie krótkiej ankiety z kilkoma pytaniami na temat tego, co im się podoba, a czego nie.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Poznaj nowe metody e-mail marketingu dzięki tym wspaniałym wskazówkom

Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów.

Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Nie ma usprawiedliwienia dla nieuzyskania zgody przed wysłaniem e-maili do klientów. Pominięcie tego kroku może nie tylko kosztować subskrybentów, ale mogą też rozmawiać z innymi, co może jeszcze bardziej zaszkodzić reputacji Twojej firmy. Wielu dostawców usług internetowych umieści Cię na czarnej liście za przestrzeganie nieodpowiedniej etykiety e-mailowej. Może to poważnie osłabić twoje wysiłki i strategię.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Postaraj się, aby klienci mogli jak najłatwiej wypisać się z Twoich e-maili. Nie czyniąc tego prostym, poczują, że jesteś zbyt nachalny i możesz zostać wyłączony z Twojego produktu lub firmy. Daj im możliwość rezygnacji z niektórych lub wszystkich e-maili.Jak wspomniano wcześniej, w świecie zdominowanym przez Internet, e-mail marketing jest potężnym narzędziem. Chociaż może być używany do dobrych celów, takich jak interakcja z potencjalnymi i obecnymi klientami, może być również niewłaściwie używany, przybierając postać spamu. Gdy korzystasz z marketingu e-mailowego, pamiętaj o tym artykule, a Twoje wiadomości nie trafią do folderu spamu odbiorcy.