×

Czy marketing internetowy jest naprawdę dla Ciebie? Dowiedzieć się teraz!

Dziedziną marketingu internetowego, w której drobny sprzedawca może z łatwością uczestniczyć, jest sprzedaż używanych książek.

Istnieje wiele rynków, z których największa jest Amazon.com, które są łatwo dostępne. Być może masz jakieś podręczniki z college’u lub inne, których już nie chcesz mieć.Wypróbuj reklamy solo. Reklamy solo to takie, które dostarczasz właścicielom biuletynów e-mailowych. Jak to ci pomaga? Jesteś w stanie dotrzeć do grupy docelowej, która może być zainteresowana Twoją ofertą. Co więcej, Twoje pojawienie się w newsletterze oznacza, że ​​właściciel Cię aprobuje. Dzięki temu czytelnicy chętniej zareagują na Twoje reklamy.Nie zapomnij wezwać do działania. Każda wiadomość od Ciebie powinna zawierać link do Twojej witryny, a także sugestię „dowiedz się więcej”, „uzyskaj bezpłatną próbkę” i inne kuszące stwierdzenia, które sprawią, że odwiedzający będą chcieli przejść do Twojej witryny. To zachęci ich do pójścia dalej i zaowocuje większą oglądalnością i wyższą sprzedażą.Prawie zawsze wskazane jest, aby odpowiedzieć użytkownikom, którzy docierają do Twojej marki w Twoich witrynach internetowych, takich jak konto na Twitterze, fanpage na Facebooku lub witryna marki. Brak odpowiedzi może sprawić, że użytkownicy poczują się ignorowani, innymi słowy, możesz mniej przejmować się ich uczuciami i/lub pytaniami.Znajdź sposób, aby goście zostawili swoje adresy e-mail i zbudowali listę mailingową. Dodaj pole do swojej strony, aby ludzie mogli się zarejestrować, lub zostaw stronę rejestracji pod swoim fizycznym adresem. Korzystaj z listy mailingowej mądrze i unikaj wysyłania zbyt dużej ilości wiadomości, bo ludzie przestaną ją czytać. Upewnij się, że zawiera sposób na rezygnację z subskrypcji.Spróbuj zrozumieć wpływ rynków finansowych na Twój produkt i jak może to wpłynąć na marżę zysku. Czy marketing internetowy jest naprawdę dla Ciebie? Dowiedzieć się teraz!

Stwórz stronę prezentującą produkt, który odpowiada poziomowi dochodów Twoich potencjalnych klientów w obecnym stanie gospodarki.

Takie dostosowanie może prowadzić do większej lojalności wobec marki i lepszego wyniku finansowego.Aby odnieść sukces na rynku w Internecie, umieć odpowiedzieć na to pytanie: Jaki jest Twój główny cel? Aby odnieść sukces w sprzedaży czegokolwiek, musisz mieć określony cel. Więc określ ilościowo dokładnie, gdzie celujesz. Dowiedz się, czy chcesz sprzedawać 5 kopii swojego e-booka dziennie, czy chcesz mieć pewność, że 80% klientów odwiedza i czyta określoną stronę internetową, czy też chcesz powiększyć swoją listę mailingową do 300 subskrybentów w ciągu następnych trzech dni. Znając swój cel, możesz zrobić dobry plan, jak go osiągnąć.Jeśli używasz Twittera lub Facebooka do promowania swojej firmy, jest to Twoja szansa, aby pokazać swoją osobowość z dala od biznesu. Pozostając profesjonalistą w biznesie, postaraj się dodać trochę humoru, o którym Twój klient mógł nie wiedzieć. Pomoże to uczłowieczyć Cię jako osobę i odwoływać się do upodobań Twojej bazy klientów.Zanim zaczniesz swoją podróż do marketingu internetowego. Powinieneś poświęcić trochę czasu na badania. Zdecyduj, na jaki rynek chcesz się włamać. Poznaj swój plan gry, zanim zrobisz cokolwiek innego. Im więcej inwestycji chcesz włożyć w robienie rzeczy od samego początku, tym płynniejsze będzie żeglowanie po rozpoczęciu.Teraz widzisz, jak łatwo jest wejść na rynek książek używanych. Porównałeś swoje książki z tymi, które są już wystawione na dwóch lub trzech rynkach. Zawęziłeś listę do książek, za które możesz zapłacić wystarczająco dużo, by było to opłacalne. Teraz jesteś gotowy do rozpoczęcia działalności.