×

Łatwe zarządzanie klientami salonu fryzjerskiego

Dziś kiedy mamy do dyspozycji wiele nowoczesnych narzędzi staramy się na wiele sposobów ułatwić sobie życie.

Dobrym przykładem są różnego rodzaju aplikacje na nasze telefony. Można przykładowo znaleźć aplikację która będzie umożliwiała nam przykładowo rezerwację w salonie fryzjerskim. Zautomatyzowany proces planowania wizyt w salonie upraszcza zarządzanie personelem, harmonogramem i oczywiście klientami. System rezerwacji poprawia wydajność, daje wgląd w różnego rodzaju statystyki, oraz pozwala na obsługę większej liczby klientów, a także ogólnie zwiększa zyski salonu kosmetycznego. Dla każdego salonu można stworzyć profesjonalny profil, który zaprezentuje wszystkie usługi. Inteligentny kalendarz personelu oparty na chmurze znacznie ułatwia życie, umożliwia szybkie planowanie nowych wizyt, zarządzanie istniejącymi i natychmiastową synchronizację tych danych z innymi urządzeniami, dzięki czemu zawsze masz jasny obraz planu biznesowego. System informuje klientów i minimalizuje niestawiennictwo. System przypomina klientom o zarezerwowanych zabiegach kosmetycznych czy wizytach u fryzjera. Kolejną zaletą platformy tego rodzaju w chmurze są narzędzia do zarządzania klientami. W przeciwieństwie do klasycznych dzienników, system buduje bazę klientów, dzięki czemu nigdy nie stracimy klientów i możemy być z nimi w stałym kontakcie, prosić o opinie, budować relacje i zachęcać do nowych rezerwacji. Na przykład, możemy dostarczyć klientom osobiste e-kartki z życzeniami i kodem rabatowym. Okazuje się że rezerwacje online zwiększają odwiedzalność salonów.

Dzieje się tak z powodu możliwości dokonania rezerwacji po zamknięciu salonu, kiedyś rezerwacji dokonywano przykładowo telefonicznie w czasie działania salonu.

Tego rodzaju aplikacje pozwalają także pozastawiać komentarze na temat konkretnych salonów co pomoże nowym użytkownikom podjąć decyzję. Dobrym przykładem takiego rozwiązania jest aplikacja Moment.pl, która posiada wiele przydatnych funkcjonalności.